CASE

WIDEX


Høreapparater er i stigende grad drevet af softwareudvikling, og Widex havde behov for at brande sig overfor målgruppen af it- og softwareudviklere for at kunne tiltrække flere kandidater.

HELT TÆT  MEDARBEJDERNE

VIL DU SE MERE?

"HER FÅR JEG LOV TIL AT GØRE LIVET LETTERE FOR ANDRE MENNESKER."

-WIDEX

Løsning

Efter møde med Widex identificerede Tech Relations flere forskellige historier om softwareudvikling og kulturen i afdelingerne. Vi producerede artikler og videoer med udgangspunkt i hverdagen i virksomheden samt de faglige udfordringer i løsningerne. Indholdet blev brugt i flere sponserede artikler og distribueret til målgruppen på version2.dk og ing.dk, i nyhedsbreve og på sociale medier.

Resultat

  • Artikler og video blev læst og set i stor udstrækning i målgruppen og gav indsigt i udviklingsarbejdet i Widex
  • Klare Call to Actions drev trafik til Widex' karrieresider og jobannoncer
  • Widex delte indholdet via sine SoMe-kanaler og fik videoindholdet til brug på egne kanaler.

Se produktioner

NOK OM WIDEX ...

FRA NU AFHANDLER DET OM DIG

RING TIL OS PÅ +45 33 26 54 11

Lad os tale om hvordan du og din virksomhed kan skabe relevant indhold til de rigtige modtagere. Du kan også klikke på et af billederne og sende en mail, men det er nu nemmere at tale sammen.

Kontakt os!

DANIEL BERGSAGEL
HEAD OF TECH RELATIONS
+45 33 26 54 11

LASSE SAVKOV-HANSEN
ART DIRECTOR
+45 20 68 47 70

KATHRINE AREVAD
EXPERIENCE & COMMUNICATION MANAGER
+45 61 42 16 33

ALBERTE EGHOLM
STUDENTERMEDHJÆLPER
+45 20 78 84 56