Opgaven: Gør Sweco mere kendt blandt ingeniører!
SWECO er en af Europas førende virksomheder inden for ingeniør- og arkitektrådgivning, var virksomhedens kendskabsgrad blandt ingeniører i Danmark alt for lav. Tech Relations skabte derfor en kampagne, med udgangspunkt i et udvalg af de store projekter virksomheden løfter.
Det var vigtigt at Swecos egne ingeniører stod frem og fortalte om deres arbejde og udfordringer så andre ingeniører kunne identificere sig med fortællerne.
Vi valgte at producere historierne i tekst og billeder som sponsorerede native artikler på Ingeniørens platforme (web, nyhedsbreve og SoMe) og leverede indhold til Swecos egne SoMe kanaler.
Kampagnen tiltrak stor opmærksomhed omkring Sweco som brand i den afgørende målgruppe. Og historierne formåede desuden at højne det faglige kendskab til igangværende projekter.
Samlet blev det en større fortælling om en arbejdsplads fyldt med engagerede og passionerede medarbejdere.
Visninger på én artikel
26.993
“Faglig stolthed og tekniske projektdetaljer kombineret med en stærke personligheder tiltrækker opmærksomhed”
Læsetid pr. artikel
3,46m
“En god fortælling er mere end et poleret billede af slutproduktet”
Faglighed i fokus
Artikelserier som er en kombination af personlige fortællinger og faglige detaljer skaber relevans overfor flere målgrupper
Organisk indhold
Personlige historier deles oftere over flere sociale medier af både medarbejdere såvel som kollegaer i branchen
Genaktivering
Indholdet produceret i forskellige formater, gør at historier kan genaktiveres over en længere periode
De rette folk til jobbet
Den rette kampagne genererer langt højere ansøgningsfrekvens og mere kvalificerede kandidater
Tophistorier kan vel ikke være kommercielt indhold, vel?

Jo, det kan! Historien om Kongens hemmelige tunnel under Amalienborg, som blev fortalt af Swecos projektdirektør kom på top 20 over de mest læste artikler på Ingenøren. Historien gav læserne et unikt indblik i en ukendt del af Danmarks historie, men gav samtidig et indblik i de moderne ingeniørtekniske løsninger som Sweco og deres medarbejdere måtte udtænke i dette præstigefyldte projekt.
Advertorials læses lige så ofte som redaktionelle artikler
Med en advertorial (sponseret artikel) får du mulighed for at møde potentielle kunder eller medarbejdere med ekspertviden og komme i dybden med et emne, en sag eller et produkt.
Vi ved, hvad der virker, og i samarbejde med dig skriver vi historien og kan producerer hele kampagner inklusiv fotos, video, illustrationer, bannere og interaktive produkter og løsninger til vores, købte – og dine egne kanaler.
Advertorials indgår i det redaktionelle indholdsflow mærket som “sponseret indhold”, men det betyder ikke at vores brugere opfatter det som reklame.
Advertorials giver resultater. Vores analyser viser at dit indhold bliver læst, at brugerne husker dit budskab bedre end standard annoncer og at vi med det rigtige indhold kan skabe uhørt høje klikrater til dit produkt-, virksomhed- eller rekrutteringssite.
Fokus på dit brand
Inddrag vores læsere i din virksomhedskultur, dit engagement i samfundet eller din faglige ekspertise gennem advertorials.
Positiv interesse
Skab relevante historier som din kommende medarbejder engagerer sig i.
TECH RELATIONS - DINE HISTORIER, VORES ANSVAR
Vi skaber fortællinger der brander din virksomhed eller dit projekt gennem faglig stolthed og passion


Lad dine medarbejderne vise jeres næste projekter frem med stolthed og professionalisme
En kampagne på flere platforme kræver forskelligt indhold for at fange målgruppen. Tech Relations producerer og leverer hele pakken. Alt fra video, til tekst og billeder, sådan brand og medarbejdere vises fra den bedste side, professionelt, faglig og personligt.