CASE

RAMBØLL


Rambøll ønskede at øge kendskabet til sine mange forskellige afdelinger og de mange karrieremuligheder i virksomheden. Målet var at styrke employer brandet og rekrutteringsevnen.

LIGE DER, HVOR GNISTEN ER

VIL DU SE MERE?

"DET, AT HOTELLETS ØVERSTE OG NEDERSTE ETAGE ER FORSKUDT 20 METER, BETYDER, AT DE SKRÅ HOTELTÅRNE, ER NØDT TIL AT BALANCERE OPPE PÅ TÆERNE."

- Kaare K.B. Dahl, Rambøll

Løsning

Vi ville fange projektlederen lige der, hvor der er noget på spil og ild i øjnene. Konceptet blev til under en workshop med Rambølls kommunikations- og employerbranding-afdeling. Seks historier og seks centrale kilder og medarbejdere blev fundet. Resten var produktion af tekst og video og en skarp plan for at få materialet ud til de rigtige målgrupper.

Resultat

  • Kampagnen kørte det meste af et år,  hvor stillingsopslag i de relevante afdelinger blev lagt ind i de tilhørende artikler.
  • Både artikler og videoer blev flittigt læst – også ved genudgivelse. 
  • Mere end 25.000 mennesker i målgruppen så og læste artiklerne og videoerne. 

Eksempel på sponsoreret artikel

NOK OM RAMBØLL ...

FRA NU AFHANDLER DET OM DIG

RING TIL OS PÅ +45 33 26 54 11

Lad os tale om, hvordan du og din virksomhed kan skabe relevant indhold til de rigtige modtagere. Du kan også klikke på et af billederne og sende en mail, men det er nu nemmere at tale sammen.

Kontakt os!

DANIEL BERGSAGEL
HEAD OF TECH RELATIONS
+45 33 26 54 11

LASSE SAVKOV-HANSEN
ART DIRECTOR
+45 20 68 47 70

KATHRINE AREVAD
EXPERIENCE & COMMUNICATION MANAGER
+45 61 42 16 33

ALBERTE EGHOLM
STUDENTERMEDHJÆLPER
+45 20 78 84 56