Eventvideo

Formål

Formålet med denne case var at vise, hvilken værdi det har skabt for både deltagere og udstillere at være med til en konference for projektledere.

Løsning

Til konferencen projekt:værktøjsdagen blev Tech Relations bedt om at producere en video, der skulle bruges som led i det kommende års markedsføring af konferencen. 

Med afsæt i en række interviews med deltagere, oplægsholdere og udstillere på konferencen producerede Tech Relations en video om den faglige værdiskabelse for deltagerne, og hvordan udstillerne oplever den værdi, dagen har for at komme i kontakt med en meget relevant målgruppe. 

Tech Relations stod for udformning af videokoncept, optagelse og afvikling af interviews samt redigering og post-production af videoen.

Resultat

En eventvideo på 2:10 min. i et delevenligt format til hjemmesider og SoMe-kanaler.
Belysning af konferencens værdi for både deltagere og udstillere​.
Et markedsføringsaktiv, som passer ind i kundens storytelling og grafiske univers.