Minerva

Produktet i fokus

UDFORDRINGEN

Product branding / Lead generering

Minerva ville gøre opmærksom på en særlig løsning, der fungerer på tværs af forskellige brancher. Samtidig ønskede virksomheden at skalere leads til potentielle kunder.

 

LØSNING

Whitepapers

  • Vi producerede en casebook om Minervas produkt samt tre kundecases.

  • Casebook'en blev tilbudt som gratis download og genererede samtidig leads til Minerva.

  • Casebook'en blev markedsført på forsiden af ing.dk, i Ingeniøren Insights samt i en direct mail-kampagne.

 

RESULTAT

Øget produktkendskab

Minervas casebook genererede den aftalte mængde leads – og genererer fortsat leads – hvilket skaber kontakt med målgruppen såvel som et øget produktkendskab.

  • Minervas leads består primært af erhvervsaktive ledere i nogle af Danmarks største virksomheder.

  • Direct mail-kampagnen havde en åbningsrate på 43 pct., hvilket førte til en lang række downloads af casebook'en og et øget produktkendskab.