HOFOR placerede løsningen i hænderne på seeren

Tech Relations præsenterede et stort problem – med en simpel løsning. Halvdelen af alle københavnske varmeanlæg kører dårligt, og hvert fjerde direkte elendigt.
Ved hjælpe af advertorials online viste vi en direkte vej til løsningen, som nemt og enkelt hjalp målgruppen af varmemestre med at optimere forbruget gennem 13 Youtube-tutorials.

 

Kampagnen tiltrak først og fremmest stor opmærksomhed omkring samarbejdet mellem HOFOR og Københavns Kommune, og samtidig bidrog historien til at vække opsigt omkring Energi Springs målsætning om at reducere energiforbruget i vores bygninger.

Samlet opmærksomhed i den valgte målgruppe i timer.

297,20

“Et moderne samarbejde mellem flere formater som tager læseren og seeren i hånden hele vejen” 

Læsetid pr. artikel

5.33

“En god fortælling meget mere end et poleret billede af en flot løsning”

 


Tydeliggør løsningen

Vi guider læseren til at forstå og anvende dit valgte medie således at det opnår sit fulde potentiale

Målgruppen

Vi rammer bredt, men kan også skrive målrettet til specialister og nichemålgrupper indenfor IT og teknologi

Vi viser vejen

Vi driver trafik til dit indhold, website eller landingpage

Genaktivering

Indholdet produceret i forskellige formater, gør at historier kan genaktiveres over en længere periode

Er Youtube tutorials forbeholdt smarte unge?

Nej da! Historien bragt om HOFOR fik skabt opmærksomhed omkring deres Youtube-playliste, hvor Energi Rådgiver, Carsten Nielsen, guider seeren igennem opdagelse og løsning af fejl i varmekælderen. Historien promoverede Youtube-playlisten, produceret af Energispring – et partnerskab mellem Københavns Kommune og Hofor, og fungerede som en teaser for læseren.

Se flere af vores cases her

Når alt fejler kigger vi ikke i manualen

Der er en grund til at hele 30% af de søgninger der laves på Youtube er How-to-videoer. Det er simpelt og effektivt. Hvad enten du har brug for at vise hvordan et produkt virker, samles eller bruges, kan how-to-videoer gøres tilgængelige for alle.

Med vores medie- og målgruppekendskab kan vi kommunikere direkte til både fagspecialister, brancher eller medarbejdertyper og hurtigt kommunikere en løsning, et emne, en sag eller et produkt.

Vi ved, hvordan du får opmærksomhed, og vi kan producerer hele kommunikationsindsatsen, herunder video, illustrationer og interaktive produkter som kan bruges til at skaffe leads, men også deles åbent på dine og vores medier.

Faglige løsninger og forklaringer fremfor smart reklame gør at dit produkt eller emne ikke opfattes som reklame, på trods af at det mærkes som “Sponsoret indhold”. Lad os hjælpe dig med at forklare hvordan din virksomhed eller dit produkt, på en måde som vores brugere vil tage positivt imod..

Tutorials giver resultater. Vores analyser viser at videoindhold bliver set, at brugerne husker dit budskab bedre og at vi med det rigtige indhold kan skabe opmærksomhed men også handling.

Show it.,,

Drop de lange forklaringer, når det kan vises på et øjeblik

Mobilt og tilgængeligt

Put løsningen direkte i lommen på dine brugere

TECH RELATIONS - DINE HISTORIER, VORES ANSVAR

Vi skaber fortællinger der brander din virksomhed eller dit projekt gennem faglig stolthed og passion

Kontakt Tech Relations

Lad dine medarbejderne vise jeres næste projekter frem med stolthed og professionalisme

En kampagne på flere platforme kræver forskelligt indhold for at fange målgruppen. Tech Relations producerer og leverer hele pakken. Alt fra video, til tekst og billeder, sådan brand og medarbejdere vises fra den bedste side, professionelt, faglig og personligt.

Se alle vores content-produkter her