"DET, AT HOTELLETS ØVERSTE OG NEDERSTE ETAGE ER FORSKUDT 20 METER, BETYDER, AT DE SKRÅ HOTELTÅRNE, ER NØDT TIL AT BALANCERE OPPE PÅ TÆERNE."
- Kaare K.B. Dahl, Rambøll
Løsning
Vi ville fange projektlederen lige der, hvor der er noget på spil og ild i øjnene. Konceptet blev til under en workshop med Rambølls kommunikations- og employerbranding-afdeling. Seks historier og seks centrale kilder og medarbejdere blev fundet. Resten var produktion af tekst og video og en skarp plan for at få materialet ud til de rigtige målgrupper.
Resultat
- Kampagnen kørte det meste af et år, hvor stillingsopslag i de relevante afdelinger blev lagt ind i de tilhørende artikler.
- Både artikler og videoer blev flittigt læst – også ved genudgivelse.
- Mere end 25.000 mennesker i målgruppen så og læste artiklerne og videoerne.
Eksempel på sponsoreret artikel
-
- At bygge verdens skæveste hotel var geometrisk byggeteknisk præstation
- Ny viden om trykstyring gør renrum mere rene
- Særlig dansk model gør danske forbrændingsanlæg populære i England
- 200 overlappende kabler sikrer verdens længste skråstagsbro
- Viden fra dansk grundvands-arbejde skal sikre drikkevand i jordansk flygtningelejr
NOK OM RAMBØLL ...
FRA NU AFHANDLER DET OM DIG
RING TIL OS PÅ +45 33 26 54 11
Lad os tale om, hvordan du og din virksomhed kan skabe relevant indhold til de rigtige modtagere. Du kan også klikke på et af billederne og sende en mail, men det er nu nemmere at tale sammen.