"JEG TOG ET BILLEDE AF ARTIKLEN OG LAGDE PÅ LINKEDIN. MIT OPSLAG HAR FÅET MERE END 10.000 VISNINGER PÅ TRE DAGE!"
-Nicholas Ree Lindskov
Løsning
Efter et (redaktionsmøde) med Chr. Hansen fandt vi frem til den rigtige historie samt en medarbejder, der kunne personificere den spændende udvikling, virksomheden er i. Artiklen afspejler glæden ved at arbejde i en virksomhed, der er verdens mest bæredygtige, og som samtidig har valgt at investere i nye fabrikker i Danmark og dermed tilbyder højteknologiske karrieremuligheder herhjemme.
Resultat
- Artikler blev publiceret på Ingeniøren og ing.dk samt i nyhedsbreve og blev læst og set i stor udstrækning i målgruppen.
- Klare Call to Actions drev trafik til Chr. Hansens karrieresider og jobannoncer
- Indholdet blev delt på sociale medier, herunder Chr. Hansens egne, og forlængede rækkevidden til målgruppen.
Se produktioner
NOK OM CHR. HANSEN ...
FRA NU AFHANDLER DET OM DIG
RING TIL OS PÅ +45 33 26 54 11
Lad os tale om, hvordan du og din virksomhed kan skabe relevant indhold til de rigtige modtagere. Du kan også klikke på et af billederne og sende en mail, men det er nu nemmere at tale sammen.