DIT BRAND.DIN IDENTITET.
VORES ANSVAR
Vi ved, hvordan vi styrker kendskabet til din virksomhed og konvertere interessen til handling. Alt efter behov kan vi styrke dit brand hos din målgruppe ved annoncering, dybere indsigt eller ved at dele din viden gennem stærk teknisk funderet storytelling. Artikler og video-fortællinger invitere indenfor i din virksomhed og øge kendskabet til opgaver, mennesker, produkter og karrieremuligheder. Og vi kan konvertere interessen videre til din landingpage, direkte salg eller aktuelle job.
På den måde skaber vi stærke og kreative kampagner til vores, men også dine egne platforme, interne såvel som eksterne.
Kontakt os og høre mere
HVORDAN KOMMUNIKERER DU DIT BRAND, OG GÅR BUDSKABET IGENNEM?
SÅDAN KAN VI HJÆLPE DIG
Din brandidentitet er båret af tre nøgleelementer, nemlig brandnavn, visuel identitet og tone-of-voice.
Dit brandnavn kommunikerer mere end det, du sælger. Vi skaber fortællinger, der hjælper modtageren med at forstå dit brand, og hvad det står for. Og ofte kan blot én sætning understøtte den videre markedsføring.
Visuel identitet kommunikerer som regel på et mere følelsesladet niveau. Vi arbejder med, at det visuelle design passer til målgruppen i både grafik, fotos og video.
Tone-of-Voice er ofte overset, men måske noget af det vigtigste. Tekniske professionelle ønsker klar tale og adgang til viden. For meget salgsgas skaber mistillid. Det behøver ikke være kedeligt indhold, men der et særligt fællessprog, der identificerer, om du er “en af os”, dvs. troværdig eller utroværdig.
Viden er vores udgangspunkt – derfor begynder vi med at analysere
Et godt udgangspunkt er at indlede med en brandanalyse. Vores analyseafdeling kan stykke et detaljeret billede sammen af din virksomheds eller dit produkts brand i den tekniske målgruppe.
Kontakt os og høre mere
NOK OM OS ...
FRA NU AFHANDLER DET OM DIG
RING TIL OS PÅ +45 33 26 54 11
Lad os tale om, hvordan du og din virksomhed kan skabe relevant indhold til de rigtige modtagere. Du kan også klikke på et af billederne og sende en mail, men det er nu nemmere at tale sammen.