"DENNE KAMPAGNE DREV FLERE KUNDER TIL SIGN-UP END NOGEN ANDEN."
- Christophe Lephilibert, Head of Growth, Barry
Løsning
Den tekniske målgruppe er ofte (first movers) på ny teknologi. Vi formede kampagnen, så målgruppen blev inviteret med på tidlig test (gratis prøveperiode) af en nyt el-app, der giver indsigt og kontrol over elforbruget. Budskabet blev testet i en veldefineret målgruppe og siden rullet ud på specialmedier og sociale medier til samme specialiserede målgruppe.
Resultat
Aktivering af målgruppen på 19 dage:
- Læsninger på artikler: 15.178
- Konverteringer til landingpage: 2.316
- Nye betalende kunder: 168
Se produktioner
NOK OM BARRY ...
FRA NU AFHANDLER DET OM DIG
RING TIL OS PÅ +45 33 26 54 11
Lad os tale om, hvordan du og din virksomhed kan skabe relevant indhold til de rigtige modtagere. Du kan også klikke på et af billederne og sende en mail, men det er nu nemmere at tale sammen.